ارسال پیامک منطقه ای و ارسال اس ام اس منطقه ای برای تمام شهرها و استان های کشور - ارسال اس ام اس پیامک sms منطقه ای در پیام تک. اگر کسب و کار شما به منطقه و محدوده خاصی حساس است، یعنی مشتریان شما را افراد آن محدوده خاص تشکیل می دهند، بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را به همان منطقه محدود کنید. با استفاده از این امکان در پنل اس ام اس پیام تک، شما می توانید با توجه به کدپستی منطقه مورد نظر خود، به زیر مجموعه های این کد در بانک اطلاعاتی به تعداد مورد نیاز پیامک ارسال کنید. کافی است محدوده خود را در نقشه انتخاب کنید و برای اپراتور مدنظر و به تعداد دلخواه اس ام اس منطقه ای ارسال کنید. آموزش مربوط به پیامک منطقه ای را دنبال می‌کنیم. در نظر داشته باشید که ارسال از روی کد پستی را نمی‌توان برای پیامک سفید یا پنل اس ام اس خدماتی استفاده کرد.

ارسال اس ام اس منطقه ای ( از روی نقشه)

پس از خرید پنل اس ام اس و فعال سازی آن، میتوانید طبق تصاویر زیر پیش بروید تا ارسال اس ام اس منطقه ای در منطقه مدنظر خود را انجام دهید. مهم نیست مخاطب شما پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد یا خیر.شما در پنل پیام تک امکان ارسال بلک لیست را نیز خواهید داشت. روی منو ارسال و سپس بر روی گزینه ارسال از روی نقشه کلیک کنید تا نقشه برای شما باز شود. شهرهایی که میتوانید ارسال از روی نقشه داشته باشید به ترتیب زیر است :
 تهران، مشهد، کرج، اصفهان، تبریز، اهواز، بندرعباس، همدان، گرگان، کرمانشاه، زاهدان، بابل، اسلامشهر، آمل، قزوین، یزد، زنجان، اردبیل، کرمان، ارومیه، اراک، قم، رشت و شیراز

ارسال پیامک منطقه ای ( کد پستی )

 اگر شهر شما در روی نقشه وجود ندارد میتوانید بر اساس کد پستی ارسال پیامک منطقه ای داشته باشید. کافی است که 4 یا 5 رقم کد پستی محدوده مدنظر خود را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به تفکیک اپراتور همراه اول و ایرانسل و از طریق پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارسال پیامک داشته باشید. همانطور که اشاره شد، تفاوتی ندارد شهر شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، با استفاده از ماژول کد پستی میتوانید پیامک انبوه منطقه ای ارسال کنید.

 

اس ام اس انبوه منطقه ای ( دکل مخابرات )

 ارسال از طریق دکل مخابرات به شما این امکان را میدهد تا برای شماره های موجود در منطقه ارسال اس ام اس انبوه داشته باشید. درواقع هرشخصی که در محدوده مدنظر شما حضور داشته باشد میتواند پیامک شما را دریافت کند و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. این نوع تبلیغات پیامکی باعث میشود تا به بهترین شکل کسب و کار و فعالیت خود را در منطقه مدنظر تبلیغات کنید.